dinsdag 6 april 2010




Dat is een tijd geleden dat ik iets aan m'n blog heb toegevoegd.
Maar ja als je niets te melden hebt dan schrijf je ook niets.
Nu een mandala gemaakt, Joke bracht enige voorbeelden mee uit Amerika.
Deze is qua kleurstelling wel geslaagd, iets kleiner gemaakt dan was aangegeven, vond 60 cm. doorsnede wel een beetje groot voor een raamhanger.
Moet nu nog twee raamhangers maken voor m'n kleindochters, als deze klaar zijn zal ik ze ook op het blog zetten.

groetjes

Gerard

7 opmerkingen:

Saskia zei

Kijk, deze is toch weer erg mooi geworden! En heb het nog niet eens in het echt gezien. Maar euhmmm, volgens mij had ik ook een bestelling gedaan...
knuffels
Saskia

Anoniem zei

Looks great!
Good to see a new piece on your Blog!
Looking forward to seeings Saskia's house in Lead/Tiffany!
Take care,
Joanne

Anoniem zei

Allemachtig Gerard wat zij je werkstukken mooi.
Zelf ben ik gek op klaprozen en viooltjes,dus dat exemplaar wat daar op je werkbank lag vond ik super.
De mandela heeft van die fantastische kleuren,je overtreft steeds jezelf.
Doorgaan hoor!!!en als het even mag laat ons dan meegenieten.
Liefs,Bep.

Heidi zei

Wow, wow, wow! Wat is dat mooi zeg! Dit is echter hoe tiffany moet zijn met sprekende kleuren en een patroon die je pakt als je het ziet. Prachtig!

Hugs en groetjes ~
Heidi

Elly zei

Dag Gerard
We hebben lang moeten wachten op je volgende werk maar het is geweldig geworden. En dat je er nu nog een paar voor je kleindochters mag maken vind ik helemaal geweldig. Heel veel succes ermee, ik wacht geduldig op een volgende update :)
Groetjes ook aan Joke, Elly

Karen zei

Beautiful, just beautiful!!!!

Carolien zei

Prachtige mandala!

Hartelijke groet, Carolien